دو روز تضمین تعویض کالا ویژه ی مشتریان [نام شرکت شما]
مدت زمان تعویض کالا:
[7]
روز تضمین تعویض کالا، ویژه ی مشتریان [نام شرکت/فروشگاه]
مشتریان [نام شرکت/فروشگاه] برای انجام آزمایش کالای خریداری شده تا [تعداد] روز فرصت دارند. در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، [نام شرکت/فروشگاه]، کالا را برای آن ها تعویض خواهد نمود. چنانچه کالای مورد نظر در انبار موجود نباشد، مشتریان ارجمند دو انتخاب خواهند داشت؛
1- دریافت کالای مشابه به انتخاب خود
2- انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی
لازم به توضیح است که در هر دو حالت، این پروسه حداکثر ظرف [تعداد] روز کاری انجام خواهد شد. هزینه ی کالای تعویض شده نیز بر عهده ی خود مشتری است.
گارانتی
کلیه محصولات [نام شرکت/فروشگاه] دارای [تعداد] ماه/سال گارانتی از زمان تولید محصول/صدور فاکتور می باشند.
کلیه محصولات [نام شرکت/فروشگاه] دارای [تعداد] ماه/سال گارانتی از زمان تولید محصول/صدور فاکتور می باشند.
شرایط گارانتی:
1. ارائه ی کارت ضمانت محصول، جهت خدمات پس از فروش الزامی است.
2. زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در کارت یا برچسب گارانتی محاسبه می شود.
3. اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول، برچسب سریال و ضمانت نامه هنگام خرید و تحویل.
4. ضمانت نامه فقط با برچسب هولوگرام دارای ارزش قانونی بوده و در صورت مخدوش شدن یا عدم وجود هولوگرام، ضمانت نامه فاقد اعتبار است.
5. از تحویل گرفتن محصولاتی که پلمپ یا بسته بندی آنها باز شده باشد، خودداری نمایید.
6. ضمانت نامه حتما باید ممهور به مهر فروشنده بوده و تاریخ خرید در آن قید شود.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های [نام شرکت/فروشگاه] بوده است و [نام شرکت/فروشگاه] در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی [نام شرکت/فروشگاه] خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند: